Skip to content

უფალი და ადამიანი

September 9, 2011

ადამიანები დედამიწაზე ცხოვრობენ,ანგელოზები ღმერთთან…ჩვენ ადამიანებს გულში გვყავს ღმერთი და გულით გვწამს მისი,მხოლოდ ის შეგვიძლია,რომ ან შევევედროთ ან მადლობის ნიშნად სანთელი დავანთოთ.

კაცი მუდმივად იტანჯება,ზოგჯერ ცხოვრებისგან…ზოგჯერ კი ისევ საყვარელი ადამიანებისგან…იგი ყოველდღიურად ღმერთის სახლში(ეკლესია…) დადის და დახმარებას ითხოვს ღმერთისგან.ყოველი დღე ვედრებით იწყება და ლოცვით მთავრდება! ღმერთმა მას ყველაფერი შეუსრულა,ნელა და გვიან,მაგრამ თავისი შვილი,ადამიანი გააბედნიერა.

კაცმა ღმერთი დაივიწყა,მას უკვე ყველაფერი ჰქონდა…ღმერთი კი ამ ყველაფერს ხედავს და როგორც მისცა ისე ნელ–ნელა აგრძნობინა,თავისი არსებობა.

კაცი მოკვდა…იგი ტოვებს დედამიწას და გადადის სხვა სამყაროში,სადაც ღმერთი ცხოვრობს და სადაც მასთან მოუწევს საუბარი…

მთელი გზა იგი თავის განვლილ ცხოვრებას უყურებდა…ფიქრობდა.

ღმერთი:_შენ არცთუისე დიდი ხნის სიცოცხლეში ყველაფერი ნახე…ბედნიერება,ტკივილი,სიხარული,ტანჯვა…მაშინ,როდესაც შენ ფიქრობდი,რომ მარტო იყავი მე შენს გვერდით ვიჯექი და ცრემლებს გწმენდდი…ყველაფერს ვისმენდი რასაც ფიქრობდი და ამბობდი!

ადამიანი:_ღმერთო,მაპატიე!ვიცი არ შემიძლია,მაგრამ,რომ შემეძლოს დავბრუნდები უკან,შეცდომებს გამოვასწორებ და სხვასაც დავეხმარები…მივუთითებ,მაგრამ არ ვეტყვი!
ადამიანს,მხოლოდ ერთი კითხვა აწუხებდა…“რატომ?“

ღმერთი:_ამ კითხვაზე პასუხის გაცემას უკვე შეძლებ,როცა შენც ჩემთან ერთად გადახედავ ადამიანთა ცხოვრებას!
ადამიანებს ჰგონიათ,რომ ისინი ყველა ერთმანეთისგან განსხვავებულები არიან,არადა ის არ იციან,რომ ისინი ყველა ადამიანები არიან,უბრალოდ თავიანთ ცხოვრებას ყველა თავისით ქმნის,თავისი გონებითა და გულით…არცერთი განსხვავდება ერთმანეთისგან,მათ ყველას ადამიანი ჰქვიათ,ისინი შეხედვით არიან სხვადასხვაგვარი,მაგრამ მაყველას სული აქვთ…მე მათ ყველაფრის შესაძლებლობა და შანსი მივეცი,ისინი ყველაზე მნიშვნელოვანს უმნიშვნელოდ მიიჩნევენ,ან პირიქით…ზოგჯერ ჰგონიათ,რომ ისინი ყველაზე განსაკუთრებული და განსხვავებულნი არიან,მე ყველა ერთნაირი გავაჩინე და ყველას მივეცი ერთნაირი თვისებები,მაგრამ არა ერთი დოზით…ზოგან მეტია,ზოგან ნაკლები…ასე,რომ არ იყოს მათ ერთმანეთი აღარ მიიზიდავთ,რაც მათ არ აქვთ სწორედ ის აინტერესებთ სხვაში! ზოგი ცხოვრებას ისე გალევს,ერთხელ არ შეებრალება სხვა…ზოგიც კი პირიქით! ზოგი ლოცულობს,მაგრამ არ იცის ვინ ვარ მე,ან რატომ ლოცულობს,უბრალოდ ლოცულობს,რადგან ეს ლოცვაა..

ადამიანი: -ღმერთო,რატომ არის დედამიწაზე ამდენი ცოცხალი არსება და მაინც ყველა,რომ ცოცხალია ადამიანები რატომ ართვამენ სხვა ცოცხალ არსებებს სიცოცხლეს?!

ღმერთი:_მარტო ადამიანი,რომ გამეჩინა ისინი ერთმანეთსაც შეჭამდნენ…მათთვის გავაჩინე,ყვავილი,თევზი,ზღვა…რადგან ამით მათ ცხოვრებას უფრო საინტერესოს გავხდიდი,მე მათ ყველაფერი მივეცი და ისინი ჩემს ნაშრომს ანადგურებენ,ჩემს ნაწვალებს…მე ხომ ყველაფერი თქვენთვის მინდოდა და თქვენ ჩემთვის!

ადამიანი: _ღმერთო,რატომ ხდება დედამიწაზე ამდენი კატასტროფა?რატომ კვდება ამდენი ადამიანი? ჩვენ ვართ ამაში დამნაშავე?

ღმერთი:–მე ნუ დამაბრალებთ ნურაფერს,ყველაფერი ადამიანის ბრალია…მე მხოლოდ სული გაჩუქეთ სხვას ნუ მკითხავთ!ადამიანს გონება მივეცი და როგორც ბავშვი ვითარდება ზრდასთან ერთად,ასევე განვითარდა ადამიანის გონებაც…მან თავისი ხელით შექმნა და გამოიგონა მისი სიკვდილის გამომწვევი ნივთები თუ სხვადასხვა საგნები!ატომური იარაღები…იმდენად ისწრაფვის წინ,რომ ზოგჯერ დაუფიქრებლადაც იგონებს ისეთ რაღაცეებს რასაც შემდგომ უამრავი ცოცხალი არსების სიკვდილი მოჰყვება!
მე დედამიწა ადამიანებს ვაჩუქე,ეს მათი სახლია და იქ რაც ხდება მათი ბრალია! აქ დრო სწრაფად გადის,მაგრამ არასდროს ჩერდება,ჩემთან მოსულ ადამიანებს საუკუნოობით ველაპარაკები და ვასწავლი იმას რაც დედამიწაზე ვერ შეისწავლა…
ადამიანი:_ ღმერთო ახლა რა მელის?
ღმერთი:_ ამიერიდან შენ აქ იცხოვრებ,ამ სახლის წევრი ხარ…შენ გელოდებიან!ისინი ვინც დედამიწაზე დაკარგე…დროა მათ შეხვდე თეთრი სინათლის უკან,სადაც ყველაფერი მარადიულია!…

 

ხო მართლა, ეს ჩემი მე-20 პოსტია. მომილოცეეთ რაა😦

მიხარია, ბავშვივით მიხარია. თქვენ არ იცით რა კარგ პოსტებს გიმზადებთ!

2 Comments leave one →
  1. September 9, 2011 10:20 pm

    კიდევ უამრავჯერ დაგეწეროს პოსტი, გკოცნი ბევრს:*:*:*

Leave a Reply

